Wybór przychodni lekarskiej

Wybór przychodni lekarskiej

Z pewnością każdy wie, że na terenie całego kraju działa dużo przychodni lekarskich. Niektóre z nich oferują opiekę medyczną w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia, inne są to niepubliczne placówki i opieką objęci More »

Drewno i jego rodzaje

Drewno i jego rodzaje

Na naszym rynku mamy bardzo wielu producentów którzy oferują wam różnego rodzaju drewno. I jak się okazuje takiego drewna jest naprawdę bardzo dużo, dlatego często sami do końca nie wiemy w co More »

Okulary vermari – najlepszy wybór

Okulary vermari – najlepszy wybór

Szukasz dobrych okularów sportowych, ale nie możesz nigdzie znaleźć takich, które naprawdę by Ci odpowiadały? Chcesz, aby były wygodne i komfortowe, ale przede wszystkim, aby spełniały swoje zadanie, zatem naprawdę i skutecznie More »

Marki dla graczy

Marki dla graczy

Corsair to jedna z wiodących marek zajmujących się produkcją pamięci RAM. Ponadto, w ofercie Corsair naleźć można również pamięci Flash. Są one sprzedawane w dwojaki sposób, albo w postaci układów elektronicznych dla More »

Co musisz wiedzieć o drewnie egzotycznym

Co musisz wiedzieć o drewnie egzotycznym

Drewniane elementy wystroju wnętrz czy dekoracji zewnętrznej zyskują coraz większe grono zwolenników. Przez wiele lat tego typu aranżacje były raczej rzadko spotkane, ponieważ na jakiś czas drewno poszło praktycznie całkowicie w odstawkę. More »

 

FILMY REKLAMOWE, A TREŚĆ PRZEKAZU REKLAMOWEGO

W związku z ogromnymi możliwościami technologicznymi filmy reklamowe to wielkie możliwości. Jest tu na przykład mowa o rozwiązaniu 3D. przede wszystkim młodzi odbiorcy lubują się w tejże produkcjach. Jednak należy pamiętać, iż to nie jest najważniejsze. Najważniejszym jest fakt, aby filmy reklamowe dotyczyły reklamowanych produktów bądź usług.

TREŚĆ PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Treść przekazu powinna być dopasowana do odbiorców reklamy. Powinni oni odbierać ją jako skierowaną bezpośrednio do siebie. Służy temu wykorzystywanie drugiej osoby liczby pojedynczej lub mnogiej oraz pochlebne wyrażanie się o odbiorcach. Dobrym rozwiązaniem jest też używanie języka charakterystycznego dla danej grupy odbiorców. Poza tym uzupełnieniem zasadniczej treści przekazu jest ilustracja. Może występować we wszystkich, poza radiową, formach reklamy. W przypadku reklam drukowanych podobnie jak nagłówek jest w stanie wzbudzić zainteresowanie całym przekazem i zachęcić do przeczytania treści zasadniczej. Podstawowym jej zadaniem jest jednak podwyższanie atrakcyjności przekazu oraz pokazywanie produktu lub sposobu jego wykorzystania. W przypadku większości przekazów na ilustracji przedstawia się reklamowane produkty.

Możliwe jest przy tym pokazanie technicznych cech produktu, jego funkcjonalności, społecznych, emocjonalnych i ekonomicznych skutków używania, czy też samego procesu zakupu. Należy rzec, ze w każdym przekazie reklamowym powinny występować również elementy pozwalające na identyfikację reklamowanej marki lub firmy. W większości przypadków rolę tę pełni prezentacja znaku graficznego marki lub firmy. Może ona stanowić element właściwej ilustracji, być wkomponowana w treść zasadniczą lub stanowić osobny element przekazu. W przypadku marek, których znaki graficzne są logotypami, możliwe jest również ich wkomponowanie w slogan reklamowy. Podsumowując w przypadku reklam drukowanych podobnie jak nagłówek jest w stanie wzbudzić zainteresowanie całym przekazem i zachęcić do przeczytania treści zasadniczej. Podstawowym jej zadaniem jest jednak podwyższanie atrakcyjności przekazu oraz pokazywanie produktu lub sposobu jego wykorzystania.